אני לא סיפרתי את זה אבל אני נמצאת בכיתה קטנה. כל היסודי הייתי בכיתה רגילה ושעליתי לחטיבה עברתי לכיתה קטנה.
ההבדל בין כיתה רגילה לכיתה קטנה לא ממש גדול כמו שכולם חושבים אנחנו לומדים בדיוק אותו חומר שלומדים בכיתה רגילה, רק עם יותר עזרה ויש לנו סייעת בכיתה יותר עזרה. זה אומר למשל, יותר זמן לעשות מבחנים יחס אישי לכל תלמיד. מי שלא מצליח לפתור תרגיל, מסבירים לו איך לפתור, לפעמים יש מבחנים שקופים- פחות שעות לימודים, עד השעה 15:00. תלמידים בכיתה ובתיכון זה נקרא כיתת מב"ר - מ-מסלול ב-בגרות ר-רגיל.
הכוונה זה שאנחנו לומדים לבגרות רגילה בדיוק כמו כולם אני עולה לכיתה ט' ואני יכולתי גם רק לספר על השנה שלי אבל רציתי גם לספר שאני בכיתה קטנה כי יש כאלה שקוראים לתלמידם כמוני מפגרים וזה ממש לא נכון בכיתה ב התחלתי להחסיר בלימודים מסיבות אישיות שאני עדיין לא מרגישה בנוח לספר על זה וככה כל היסודי היה לי קשה כי לא הצלחתי להדביק את הפער.
כולם התקדמו בחומר בלעדי ומהרגע שעברתי לכיתה קטנה הרגשתי שמצאתי את המקום שלי השתפרתי בלימודים מאוד אני יודעת שאני חכמה פשוט צריכה קצת עזרה המורה שלי אומרת שכבר בתיכון אני יכולה לעבור לכיתה רגילה למדתי לקרוא שוטף בגן חובה יש לי ציונים טובים כל המורים אומרים שהם הכי אוהבים ללמד בכיתה שלי ואומרים שבשכבה יש תלמידים בכיתות רגילות עם ציונים יותר נמוכים משלנו באותו חומר אז אני רוצה רק להגיד למי שלא יודעת כאן שזה לא בושה ללמוד בכיתה קטנה, ההפך זה מתנה. יש הרבה שרוצים לעבור לכיתה קטנה אבל לא מצליחים לעבור את הוועדת זכאות, אז בבקשה אל תחשבו שמי שלומד בחינוך מיוחד הוא ישר טיפש יש המון היתרונות בחינוך מיוחד.
עכשיו אספר בקצרה על השנה שלי בבית ספר - וואו, אי אפשר להסביר את זה. היא עברה מהר מידי, הזמן עף.
אני זוכרת את היום הראשון- מספר הכיתה שלי הוא 6 ויש בשכבה 7 כיתות. ביום הראשון הגיעו שלושה תלמידים חדשים. אחת מבית ספר אחר ושתיים מהשכבה. אני לא ממש בקשר עם אף אחד מהכיתה אבל יש שם בנות נחמדות...
השכרתי לוקר לא הצלחתי לפתוח את המנועל מספרים אז ביקשתי מחברה בשביל שאני יחליף למנועל אחר והשתמשתי בלוקר כל השנה הוא באמת היה לי שימושי שנה הבאה אני לא יודעת אשכיר. יש זמן זה אומנם מוזר אבל אני ממש אוהבת את המורה למתמטיקה והמורה לאנגלית, אפילו שאני לא טובה ממש במקצועות האלו.
פעם אחת המורה למתמטיקה הכין תפזורת עם השמות של התלמידים בכיתה והאמת שלא הצלחתי למצוא את השם של עצמי.. גם המחנכת שלי נחמדה וממש זורמת ולמורה לתנ״ך תמיד יש מה להגיד וסיפורים מעניינים, בלי קשר לשיעור תנ״ך.
המבחנים היו סבבה בהפסקות הייתי בטלפון ארוחת בוקר אני תמיד אוכלת בבית כי אני לא רוצה לקחת בתיק וגם הקפיטריה יקרה בגיחה היה קצת מעייף ישנו באוהל אבל נהנתי.
הנושא היה אגדות האגדה שאנחנו קיבלנו זה אלאדין אתמול לקחו את כל החטיבה ליס פלאנט הסרט היה משעמם, קצת כבד וארוך. אף אחד לא ממש אהב אותו קוראים לו "קנדהאר" אבל החוויה הייתה מהנה...
בטיול שנתי היה כיף המסלול היה מתיש אבל באכסניה היה כייף הייתי עם עוד חמש בנות בחדר ונהנו אפילו נכנסנו לאומיגל..
היה לנו פעם בשבוע שיעור כלבנות של 16 מפגשים. למדנו אילוף כלבים יש לי כלבה בבית אז זה נחמד
בפורים התחפשתי לקליאופטרה..
ביום אומנויות היה לנו אומן חושים, ראפר ומישהי שקשורה לתיאטרון - לא ממש הקשבתי לזה אבל את האומן חושים והראפר אהבתי!
היה לי השנה המון חוויות אני לא יכולה לסכם הכול כי זה יהיה ארוך מידי אני גם לא נזכרת כרגע בהכול. גם מחוץ לבית ספר היה לי חוויות טובות.
בסופו של דבר השנה הזאת עברה ממש מהר גם שנה שעברה עברה מהר אבל השנה זה באמת היה יותר מהר הזמן טס ואני שמה לב איך צריך לנצל את הזמן כמה שיותר בגלל זה אני אשתדל לא לבזבז את כל החופש בבית כמו החופש הקודם. לא משנה מה עדיף לעשות משהו מאשר לשבת בבית אפשר לבקר משפחה לקבוע אם חברה ללכת לסרט או כל דבר אחר.
הכתבה הזאת כבר ממש ארוכה אם מישהי באמת קראה עד לכאן שתגיב לי ונתראה בכתבה הבאה.
אוהבת?