גודל טקסט‎ נורמלי‎ גדול‎ ענק‎
ניגודיות צבעים‎
רגיל‎ מותאם לכבדי ראייה
סגור

איך לשמור על כושר ולהישאר בחיים?

היי לכן:) היום נדבר על כושר גופני! אני אתן לכן טיפים, מה אני עושה, ואיך להתמיד. מקווה שתהנו 3>>

תוכן פגעוני
tag icon תגיות:
ינואר 07, 2023 10:32
photo

פעם הקדשתי פחות זמן לפעילות גופנית, הייתי יותר באינסטוש, טיקטוק, יוטיוב וכו'.. תמיד רציתי להיות בטוחה בגוף שלי, וידעתי שאני אוכל לממש את זה. איך עשיתי את זה? בעזרת פעילות גופנית וגם בזכות טיפים שאתן בהמשך.

אני משתתפת בחוג ספורט פעם בשבוע, לי זה לא מספיק, בגלל זה אני עושה גם ספורט בבית.

רוב הזמן אני עושה אימונים מהיוטיוב, ולפעמים גם אימוני כדורגל עם אח שלי ובן דוד שלי בסופי שבוע.

 

הנה כמה ערוצים שאני ממש ממליצה עליהם:

Heather robertson- תוכניות אימונים ממש טובות

lily sabri- הרבה אימונים קצרים למי שאוהבת

madfit- אימונים עם ריקודים ושירים ממש כיפיים

 

עכשיו אתן לכן 4 טיפים לשמירה על הגזרה ועל איזון:

1.לשתות מים - שתית מים עוזרת לעור פנים יותר זוהר וגם משפר את תהליכי העיכול. מה שעזר לי לשתות הרבה מים זה לקנות בקבוק חמוד וצבעוני, וככה יש לי חשק לשתות מים.

2.להפחית במשקאות מוגזים - כמו שאפשר להבין במשקאות מוגזים יש הרבה גזים, הגזים מנפחים את הבטן, וזו גם סיבה למה את לא רואה שינוי באימונים שאת עושה. עוד סיבה היא שבמשקאות מוגזים יש מללללא סוכר. אם בא לך משהו מתוק מתי שהוא, תשתי מדי פעם, אבל חשוב לא להגזים

3. לא לאכול עם הטלפון - תנסי לא לאכול עם הטלפון כשאת אוכלת, ככה תהיי מרוכזת באוכל שלך, ותשימי לב אם את שבעה או לא.

4. תלעסי לאט- מהרגע שהאוכל נכנס לקיבה לוקח לנו 20-15 דקות להרגיש את השובע. לכן, חשוב לאכול לאט.

 

אני ממליצה לך לראות מה עובד הכי טוב בשבילך, מה היא הפעילות הגופנית שהכי כיף לך לעשות, ואת לא מרגישה מחויבת לעשות, למשל: ריצות, הליכות, הרמת משקולות, משחקי כדור(כדורגל, כדורסל, כדורעף), יוגה, פילאטיס וכו'.

כשאת נהנית לעשות ספורט, זה הופך את זה לחלק מהשיגרה שלך, וזה מה שאנחנו רוצות שיקרה!

אם יש לכן עוד שאלות בנוגע לנושא הזה, אני אשמח לענות!

אוהבת 3>

כתבות דומות:
תוכן פגעוני
הגיבי לפוסט
user image
הגיבי
mask
5 תגובות
נויה ינואר 12, 2023 18:22
תוכן פגעוני
כתבה חמודה❤ אני אתחיל לרוץ לעשות הליכות ולרקודדד?
🌈 Rainbow ינואר 07, 2023 20:26
תוכן פגעוני
כתבה ממש ממש יפה!!❤️
princxssly ינואר 07, 2023 16:14
תוכן פגעוני
הייי פילאטיס עוזר ביצירת שרירים חזקים ולמראה רזה ומחוטב, הוא עוזר ביציבה טובה ויגמש אותך. אני אישית לא עושה פילאטיס, אבל אני יכולה להמליץ לך על Move With Nicole , יש לה המממון אימונים של פילאטיס, גם יוגה ואפילו כוח, אני ממש ממליצה עליה, אני עושה לפעמים אימונים שלה. אני אוהבת לעשות יוגה ואימוני כוח, אני הולכת לחוג יוגה ואימוני כוח אני עושה מהבית או בחוג מקווה שעזרתי 3>>
?Poza? ינואר 07, 2023 15:52
תוכן פגעוני
רציתי לשאול לגבי פילאטיס - מה היתרונות שלו? איזה אימונים את ממליצה? ומה מחזק אותך הכי? אני רוצה להיות בפילאטיס אבל אני לא יודעת איזה אימונים הם נותנים תוצאות וטובים? נגיד ביוטיוב וכאלה.. אשמח שתעני, תודה?
שרון ינואר 07, 2023 11:35
תוכן פגעוני
כתבה יפה+טיפים מעולים!?