גודל טקסט‎ נורמלי‎ גדול‎ ענק‎
ניגודיות צבעים‎
רגיל‎ מותאם לכבדי ראייה
סגור

ספורט ואכילה בבידוד

אז אני צריכה לרזות אבל זה לא כל כך פשוט ובמיוחד לא בבידוד.. אשמח אם תקראו ותענו

תוכן פגעוני
tag icon תגיות:
אפריל 09, 2020 13:20
photo

כמו שקראתן אני צריכה להרזות (בערך 7 קילו) אבל זה לא כזה פשוט במיוחד לא עכשיו.

אני אחלק את הפוסט לשני חלקים: אכילה וספורט ואשמח אם תייעצו לי.

אכילה:   

בבידוד הפחתתי בשתייה מתוקה (רק שישי בערב- שבת) וגם בממתקים ורואים שינוי בעיקר בפנים אבל זה לא מספיק כי אני אוכלת דברים אחרים ולא מוציאה אנרגיה.

בימים רגילים (בית ספר) אני אוכלת בבית הספר כריך וירק בבוקר ולפעמים עוד כריך/ אוכל אסייתי (תלוי באיזו שעה אני מסיימת), אם אני אוכלת עוד כריך בצהריים בבית הספר אז אני גם אוכל עוד ארוחת צהריים בבית כי זה לא משביע עד הערב. ואז בערב אוכלת ביצת עין/שקשוקה/קורנפלקס עם חלב.

בימי בידוד (עכשיו) אני אוכלת בבוקר בדרך כלל ביצת עין/בורקסים (2) צהריים ספגטי/ אורז/מר/ נקניקיות/ קציצות/פירה וכל מיני דברים בסגנון, ובערב כמו ביום רגיל רק שלפעמים לא. כשמכינים אצלינו אוכל עכשיו זה בדרך כלל לכולם אז יש הרבה פעמים בורקסים וכאלה. לפעמים אני קמה מאוחר ואז אוכלת ארוחת בוקר ולצהריים משהו קטן כמו מצה עם סלט, ביצה קשה ותפוח אדמה.

בנוסף גם פסח ולכן יש אוכל אחר שאני אוכלת והוא פחות בריא. זו גם תקופת ימי הולדת אצלי במשפחה אז יש הרבה עוגות.

זו פחות אופציה להתחיל לאכול לחם שונה וכאלה כי זה לא תלוי רק בי מה קונים לבית.

אני אשמח אם תתנו לי רעיונות לארוחות פחות משמינות אבל גם לא מרעיבות.

 

ספורט:                                                                                                   

לא יוצא לי לעשות ספורט כל כך גם ביום יום אבל כן יש שיעורי ספורט, עלייה במדרגות, הליכה ברגל לבית של סבא שלי בקיצור יש דרכים להוציא אנרגיה.

אין לי איך להוציא אנרגיה חוץ מטיול פעם בשבוע עם הכלב וגם זה קצר בגלל האיסורים, ומשחקים בווי. אני לא בן אדם ספורטיבי ולכן אני לא יכולה לעשות אימונים קשים כמו פלאנק, שכיבות שמיכה וכפיפות בטן אבל הנה כאלה שאני יכולה לעשות: מדרגה, חבל,  trx, הליכה מהירה ובסגנון. אני אשמח אם יש לכן רעיונות לאימונים שאפשר לעשות בחדר בשביל לרזות. 

נ.ב אני צמחונית

כתבות דומות:
תוכן פגעוני
הגיבי לפוסט
user image
הגיבי
mask
5 תגובות
תגובות: 226
ע!פרי אפריל 12, 2020 16:06
תוכן פגעוני
היי, העלתי פוסט בנושא של אימונים קלים. את יכולה לבדוק שם, מקווה שזה יעזור. את יכולה מידי פעם להוציא קצת אנרגיות עם האימון, זה כיף!
תגובות: 175
אנונימית 1112 אפריל 12, 2020 15:32
תוכן פגעוני
יש למישהי אימון/ קישור לאימון באינטרנט של מדרגה?
:)CrazyCatLady אפריל 12, 2020 14:02
תוכן פגעוני
מבינה את הקושי בבידוד, יש הרבה זמן פנוי והרבה פחות הליכה ותזוזה. תנסי לנשנש ירקות אם את רעבה ואולי לא לאכול בורקסים או רק בורקס אחד בכל פעם.. הכי חשוב זה איזון כמובן. בהצלחה :)
תגובות: 22
מוקה06 אפריל 10, 2020 11:21
תוכן פגעוני
אני לא מומחית*
תגובות: 22
מוקה06 אפריל 10, 2020 11:21
תוכן פגעוני
היי, אני מומחית בספורט ובאכילה אבל אני יכולה להגיד לך שאני ירדתי המון במשקל דווקא בגלל הבידוד, תנצלי את הבידוד לטוב ולא לרע זאת אומרת במקום לאכול עוגות,בורקסים, מאפים ולהתפתה (כמובן שאם יש יום הולדת את יכולה לאכול חתיכה קטנה של עוגה כן?) תאכלי פחות פחממות ריקות כמו לחם ותנצלי את כל הזמן שיש לך בשביל להכין בעצמך סלטים או לקחת מתכונים בריאים מהאינטרנט ולגבי הספורט את יכולה לבדוק ביוטיוב או בכתבות על התרגילים שאת כן יכולה לעשות ואת תראי שאם תפקידי על אימונים את תרדי במשקל וככה תיהיה יותר ויותר טובה בספורט בטח ובטח שאת אוכלת נכון מקווה שעזרתי ;) נ.ב- את יכולה לנסות להשתמש במכשירים כמו גומיות או משקולות