גודל טקסט‎ נורמלי‎ גדול‎ ענק‎
ניגודיות צבעים‎
רגיל‎ מותאם לכבדי ראייה
סגור

קיץ ספורטיבי

חופש זה לא תירוץ להפסיק להתעמל. עם כל הכיף ברביצה על הספה, לפעמים אפילו יותר כיף לצאת עם חברות להליכה. לא מאמינות? תנסו!

תוכן פגעוני
tag icon תגיות:
יולי 26, 2012 00:00
photo

 

היי בנות,

אני רוצה לדבר איתכן על כושר גופני, צמד המילים שמזכיר לנו יותר מכל את... בית הספר!

קודם כל, לכושר הגופני יש משמעות חשובה מאוד בחיינו:חיים בריאים יותר, שמחים יותר וגוף יפה יותר :)

 

עכשיו, בתקופת החופש הגדול, הרבה מאיתנו לא עושות ספורט או מפחיתות את כמות הספורט השבועית (אני בכוונה אומרת הרוב ולא כולם). בבית הספר פעמיים בשבוע היו לנו שיעורי ספורט - חלקנו התאמנו כדרוש וחלקנו לא. עכשיו, אין לנו אף מורה שתגיד לנו מה לעשות או תיתן לנו ציון, אבל אם לא נתאמן, שנה הבאה יהיה לנו מאוד קשה לחזור לשיעורי ספורט ולהגיע

לציונים גבוהים.

 

בשביל לעזור, הנה לכן כמה שיטות, דרכים ותרגילים לספורט:

קודם כל ישנם ענפי ספורט רבים ומגוונים: שחייה, טניס,כדורגל, כדורסל וכו'. אתן לא חייבות לחפש ישר את הבריה או מגרש הטניס הקרוב, אפשר גם להתחיל בדברים הנגישים יותר, כמו לצאת לריצה או להליכה לפחות פעמיים בשבוע. אפשר לצאת עם חברות או לקחת איתכן אייפוד ולשמוע שירים.

 

אם ממש לא בא לכן לצאת מהבית,כמובן שתמיד אפשר להתאמן בבית!איך? הנה כמה דרכים:

כפיפות בטן - נסו לעשות 50 ביום, מספר פעמים בשבוע.

שכיבות סמיכה - נסו לפחות 20 ביום, מספר פעמים בשבוע.

מתיחות עצמאיות - סיבובי ידיים, ראש, הנפות רגליים, ישיבה שלמה וכיפוף למטה, ישיבת פיסוק ומתיחות לצדדים ולאמצע.

 

אם יש לכן הליכון או מכשיר ספורט כלשהו בבית - נצלו את זה!

 

נסו לשלב בין היתר גם מתיחות וגם תרגילים שעובדים על גמישות, על מנת לחטב את הגוף ולחזק את השרירים (מי לא רוצה עכוז מוצק?).

 

אחרי שבועיים, פחות או יותר, כבר תראו שיפור משמעותי בכושר שלכן וביכולות שלכן הבונוס הוא גוף חטוב, ולא פחות חשוב- הרגשה טובה!איך הולך הביטוי המפורסם? "נפש בריאה בגוף בריא". אז אל תחכו לכלום, תתחילו עכשיו!אף פעם אל תדחו את הספורט!

 

בהצלחה וחופש בריא לכולכן (:   

 

יפעת

גיל: 16

 

כתבות דומות:
תוכן פגעוני
הגיבי לפוסט
user image
הגיבי
mask
30 תגובות
אנונימית יולי 30, 2013 00:00
תוכן פגעוני

את ממש צודקת ! ממש אהבתי את ההצעות שלך לגבי הפעילויות בבית ,אך נסי לפרט יותר איך לעשות את התרגילים לדוגמא בטן אפשר לעשות 30 כפיפות ו 20 אלכסונים . שכיבות שמיכה מי שחא יכולה לעשות אותם מהרצפה אז יכולה לעשות אותם בשיפוע וגם בהדרגה ולא ישר כמות כזו גדולה. לדוגמא אני עושה מלא ספורט אני משחקת טניס פעמיים בשבוע שוחה פעמיים בשבוע ועושה ריצות כל השבוע+ קפיצה בחבל .המלצה שלי מי שרוצה לחטב את הגוף שלה קפיצה מרובה בחבל ממש עוזרת . אבל בסך הכל ממש אהבתי את הכתבה שלך ,רואים שאת מבינה בזה, ממש נהנתי לקרוא את הכתבה :)
ויק-ויק ^^ פברואר 21, 2013 00:00
תוכן פגעוני
הספורט שלי
אני עושה כל יום במשך חצי שעה תרגילי ספורט, ואחרי זה אני עושה 45 מתיחות, ואחרי זה שעה של ריקוד:)) זה ממש כיף! ואני גם מזיעה, ומורידה מלא קלוריות! ויש לי גם פעמיים בשבוע חוגי ריקוד [בלט וג"אז]. ושנה הבאה יהיה לי 4 פעמים בשבוע D: ואני ממש שמחה לגבי זה, ואני לא רוקדת כי אני רוצה להרזות, אני רוקדת גם כי זה נורא כיף! ^^
Stephanie96 אוגוסט 11, 2012 00:00
תוכן פגעוני

את צודקת, אני עושה הליכות וכפיפות בטן בבית שלי. אם יש לי כח או זמן, אני יוצאת לריצות בבוקר (:
Stephanie96 אוגוסט 11, 2012 00:00
תוכן פגעוני
***
*הליכות בחוץ
אנונימית אוגוסט 09, 2012 00:00
תוכן פגעוני

חחח עכוז ? יש לך בעיה כלשהי להגיד תחת ? חח אני לא מבינה זה לא מביך או משהו .... והכתבה נפלאה ! באמת אהבתי , אבל אני כזאת עצלנית חח נחייה ונראה - אולי חברה שלי תצליח למשוך אותי להליכה . כמו כל הפעמיים שעשיתי הליכה במהלך החופש חחח ...
~sky~ אוגוסט 09, 2012 00:00
תוכן פגעוני
חחחחחחח
את הקטע עם העכוז לא אני כתבתי... הוסיפו לי את זה....
מאיה100FM אוגוסט 07, 2012 00:00
תוכן פגעוני
אני התחלתי לעשות ככה
החופש וירדתי במשקל. תסתכלו ביוטיוב על כל מיני דברים
תגובות: 13
שלי ♥ אוגוסט 04, 2012 00:00
תוכן פגעוני
האם זה מספיק?
אני בת 12 וחצי ואני עולה לכיתה ז" אני שוחה כבר שנה וחצי במשך 2 פעמים בשבוע אבל בספטמבר אני רוצה להתחיל לשחות רק פעם בשבוע רק ימי שלישי אני שוקלת 32 והגובה שלי זה 1.50 אני אוכלת פירות וירקות ולא אוכלת שטיחים וכאלה אבל אוכלת שוקולד ואני אוכלת ספגטי תפוחי אדמה וכול מיני כאלה אני אוכלת בסדר האם כול הפעילות האוכל המשקל והגובה שלי מתאימים לגילי?
תגובות: 10
נפנף <3 יולי 31, 2012 00:00
תוכן פגעוני
תודה
ממש עזרתלי אני כל היום מחפשתלעשות ספורט לצאת להליכות ריצות וזה בבצפר הדבר היחידי שחשוב לי זה ספורט ושמבטלים לנ את ספורט אני מתעצבנת ואני בעיקר מעדיפה להתעמל עם הבנים כי הם באמת עובדים ולא בוכים כמו הבנות תואין לי שום מורה שיכול לעזור לי בזה ההורים שלי גרושים אזאבא שלי לא יכול לעזור לי תודה בזכותך אני יעשה ספורט בחופש ולא ישתעמם לי בבית <3 <3 <3 <3 אנפה 13
Goldwoman יולי 31, 2012 00:00
תוכן פגעוני
קיץ ארור XD
אני די טובה בספורט, וככה לפני הקיץ היו תחרויות אז התחלתי לרוץ עם חברה שלי, ממרץ בערך. רצנו מסביב לבית- בהתחלה רצתי רק 650 מטר, שזה אורך המסלול, אחר כך רצתי אותו פעמיים כשחברה שלי כבר רצה אותו שלושה פעמים- היה לי חשוב להיות בכושר שקרוב למרחק שעליו אני אתחרה (זכיתי מקום 2 בעיר ו6 במחוז אגב D:) בכל מקרה הפסקנו בחופש ומתחילת החופש רצתי רק פעם אחת (לפני שהפסקנו לרוץ רצנו את המסלול 4 פעמים, זתאמרת שני קילומטרים ושש מאות מטרים) וכל פעם עשינו 50-75 כפיפות בטן, כמעט 7 פעמים בשבוע אם לא הייתה מסיבה או אירוע אחר. עשינו גם תרגילי גמישות וכמעט הצלחתי לעשות שפאגט כי ממש התמדתי בהם!! בקיצור אני כל היום צופה בטלויזיה ורואה אנשים עושים ספורט ואני מפחדת שכולי יהפוך למידלדל בסוף שנה. גם קראתי שקפיצה בחבל למשך שעה מורידה 860 קלוריות, אז קפצתי אבל זה היה יותר מדי קשה וקפצתי רק חצי שעה. גם טוב. אבל הזעתי טונות ולטיפשותי הרבה קפצתי יחפה- לא להזכיר שיש לי איזה 2 שרירים תפוסים ברגליים עכשיו XD זה רק הזכיר לי עד כמה הכושר שלי הורע ואני וחברתי מנסות לחזור לאורח החיים הבריא יותר ומתחילות לרוץ היום שוב. הבעיה זה האוכל- זה כחופש וממש צריך להקפיד על מה אוכלים! קניתי יוגורט טבעי אבל בנתים היוגורט היחידי שאני מצליחה לאכול בלי להיגעל זה בטעם אפרסק. כן- עם תוספת סוכר, אבל עם סיבים תזונתיים, סידן, ולא הרבה קלוריות (ב-100 גרם 75 קלוריות), וזה מספיק לי. לפני החופש, בערב, שזה הזמן שבו שוקלים הכי הרבה שקלתי איזה 44.5 ועכשיו אני שוקלת בערב 46..אני מקווה שאני אצליח להוריד את כל מה שאכלתי XD
טעני עוד תגובות